Re: [Friesland-genealogy] Onderzoek

  • Gerrit Zweers
    Message 1 of 6 , Apr 1, 2001
      At 13:23 1-4-01 +0000, you wrote:
      >HOUKJE RIEMERSMA,geboren te Sneek op 18 Februari 1874.
      >Zij had een relatie of was getrouwd met SIEBEL,hij was juwelier te Zeist.
      >Ze hadden een zoon JOSEPH (JOOST),en woonden aan de Berglaan te Zeist.
      >Wie weet meer over dit gezin.
      >
      >Gerrit Riemersma,Sneek

      Vraag het aan juwelier Siebel in Utrecht! Zie telefoonboek.
      Gerrit Zweers, Velserbroek

    • g. riemersma
      Message 2 of 6 , Apr 2, 2001
        Hallo Jeen

        Bedankt voor je reactie.
        De gegevens je stuurde heb ik allemaal wel,het ging mij er meer om er achter te komen hoe het Houkje Riemersma verder is vergaan.
        Of ze later nog getrouwd is met Siebel.
        Van hun zoon Joseph(Joost)weet ik wel dat hij door een oudoom van mij (die goed in de slappe was zat)is onterfd.
        Verder weet ik weinig van hen,maar misschien is er nog iemand die wat weet.
        Ik las trouwens dat Greet Spandouw nog gegevens vroeg over Jeltje Klazen Riemersma,ik heb misschien wel wat voor haar maar dat hoor ik dan wel.

        Zeg Jeen vanuit Sneek de groetjes

        Gerrit Riemersma