Re: [Friesland-genealogy] van Dussen

  • Bert Westra
    Message 1 of 3 , Feb 24, 2009
      Hallo Laura,

      Ik kreeg net de laatste update van geneanet binnen en zag dat je meer
      informatie hebt over Ids van Dussen, geboren 1886 en gehuwd met Grace Door.
      Kun je mij vertellen wanneer en waar zij overleden zijn? Heb je ook een
      Nederlandse naam voor zijn vrouw aangezien je weet wanneer zij geboren is in
      Groningen. Verder zou ik graag gegevens zoals geb. plaats en datum van de
      kinderen willen weten.
      Als ik me niet vergis had je als vader van Klaaske Westra Sierd Bouwes, dit
      moet echter Sierd Bonnes zijn.

      Met vriendelijke groet,
      Bert Westra