Re: [Friesland-genealogy] Nynke "Spieksma"

  • Geert W. Spelde
    Message 1 of 4 , Feb 6, 2009
      morgen Johan,
      ook Tresoar, overigens niets dan lof, is niet 'heilig'. DE controle is
      het nazien van de originele aantekening, acte etc. in de
      desbetreffende boeken.
      groet
      Geert W. Spelde

      Op 5 feb 2009, om 23:43 heeft johanpetermels het volgende geschreven:

    • genealogie
      Message 2 of 4 , Feb 7, 2009
        Beste Geert en Johan,

        Maar deze gegevens komen niet uit Tresoar maar uit Noord-Holland (zaandam) en bij Tresoar is niets te vinden. Dat is het probleem

        Auke