Re: [Friesland-genealogy] Re: de Zondervan Hyves

  • Irene Visser
    Message 1 of 14 , Feb 5, 2009
      Hai Hans,

      geen aansluiting met de Friesland (Wymbrits) tak.

      groetjes Irene.

    • Yvonna Both
      Message 2 of 14 , Feb 5, 2009
        Hallo Irene
        Ik heb een Durkje Zondervan gehuwed met Rink Minkema hun zoon Gerrit ,geb
        13/7/1935 n IJlst is gehuwed met Jannetje Both geb 11/12/1938 in
        HIllegersberg komen deze personen voor in uw database ,helaas heb ik geen
        geboortedatums voor Durkje en Rink
        m.v.g
        Yvonna Both
        Canada