Re: [Friesland-genealogy] boeken....

  • Janny van der Meer- de Vries
    Message 1 of 10 , Jan 5, 2009
      Beste Appy
      binnenkort komt er een nieuw boek uit over Stinzen.De titel is De stinzen in middeleeuws Friesland en hun bewoners
      het boek is van P. N Noomen en is tebestellen bij boekhandel Wever van Wijnen in Franeker
      groeten Janny van der Meer

      ________________________________
      Message 2 of 10 , Jan 5, 2009
        Janny;
        Dank voor jouw info,eerlijk gezegd
        ben ik blij met mijn ''Stinsen en States''',
        maar naast deze zogenaamde
        ''rijke families'' was er ook
        een andere wereld met gewone mensen,
        waar ik mij meer bij thuis voel,
        te links????

        ------------ --------- --------- ------

        Genealogy yn Fryslân: http://www.genealog y-yn-fryslan. nl.

        http://groups. yahoo.com/ group/Friesland- genealogy

        Om uw abonnement te beindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar:
      • Kees Braaksma
        Message 3 of 10 , Jan 5, 2009
          Hallo Appy en Janny,

          Het door Janny genoemde boek staat al 3 jaar op de website van
          www.verloren.nl. Iedere keer als de verschijningsdatum nadert,
          schuift deze weer op. Tot nu toe was het januari 2009, maar
          inmiddels is het weer mei 2009 geworden. Het zal nog wel heel lang
          duren voor het boek verschijnt...

          Groeten,
          Kees