boeken....

  • Appy de Vries
    Message 1 of 10 , Dec 28, 2008
      Ik wil graag iedereen dank zeggen voor de reacties,heb inmiddels
      één boek [stinsen en states] te pakken bij ''Antiqbook'',
      nu nog;
      ''Nederlands Patriciaat ' '[ 1993]
      zal moeilijker gaan,maar wie weet!
      allemaal een goed 2009 en
      groetsjes
      Appy.

    • fred nijholt
      Message 2 of 10 , Dec 28, 2008
        Hallo

        Staat in dat boek stinsen en staten ook de dotingastate?

        Alvast bedankt voor de eventuele informatie

        fred

[...]

        20:49

      • Appy de Vries
        Message 3 of 10 , Dec 28, 2008

          Message 4 of 10 , Dec 28, 2008
            Sorry Fred,
            staat er niet in,welke plaats?
            groetsjes
            Appy.
            > Staat in dat boek stinsen en staten ook de dotingastate?
            >
            > Alvast bedankt voor de eventuele informatie
            >
            > fred

          • fred nijholt
            Message 5 of 10 , Dec 28, 2008
              Dotinga zathe of state ligt bij reduzum

              Er wonen geen dotinga s meer in

              De dotinga tak is van mijn vrouw haar kant

              Van deze familie is veel bekend

              Dus als men vragen heeft over deze familie vraag

              fred

> [...]
              > Ik wil graag iedereen dank zeggen voor de reacties,heb inmiddels
              > één boek [stinsen en states] te pakken bij ''Antiqbook'',

              20:49

            • reyacta
              Message 6 of 10 , Dec 28, 2008
                Hoi,

                Veel uit het boek staat ook hier:
                http://www.stinseninfriesland.nl/

                In het rechtermenu 2 Dotinga-zates.

                groet margreet

                --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "fred nijholt"
                <frednijholt@...> wrote:

> [...]
                >
                > De dotinga tak is van mijn vrouw haar kant
                >

                > Van deze familie is veel bekend
                >
                > Dus als men vragen heeft over deze familie vraag

                27-12-2008
                > 20:49

              • Appy de Vries
                Message 7 of 10 , Dec 29, 2008
                  Fred;
                  Misschien een overbodige vraag,
                  maar in het jierboekje 2001
                  blz.131 de file ''Dotinga''
                  jouw bekend?
                  Appy.

[...]

                • Janny van der Meer- de Vries
                  Message 8 of 10 , Jan 5, 2009
                    Beste Appy
                    binnenkort komt er een nieuw boek uit over Stinzen.De titel is De stinzen in middeleeuws Friesland en hun bewoners
                    het boek is van P. N Noomen en is tebestellen bij boekhandel Wever van Wijnen in Franeker
                    groeten Janny van der Meer

                    ________________________________
[...]

                    ------------ --------- --------- ------

                    Genealogy yn Fryslân: http://www.genealog y-yn-fryslan. nl.

                    http://groups. yahoo.com/ group/Friesland- genealogy

                  • Appy de Vries
                    Message 9 of 10 , Jan 5, 2009
                      Janny;
                      Dank voor jouw info,eerlijk gezegd
                      ben ik blij met mijn ''Stinsen en States''',
                      maar naast deze zogenaamde
                      ''rijke families'' was er ook
                      een andere wereld met gewone mensen,
                      waar ik mij meer bij thuis voel,
                      te links????
[...]

                      Om uw abonnement te beindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar:
                    • Kees Braaksma
                      Message 10 of 10 , Jan 5, 2009
                        Hallo Appy en Janny,

                        Het door Janny genoemde boek staat al 3 jaar op de website van
                        www.verloren.nl. Iedere keer als de verschijningsdatum nadert,
                        schuift deze weer op. Tot nu toe was het januari 2009, maar
                        inmiddels is het weer mei 2009 geworden. Het zal nog wel heel lang
                        duren voor het boek verschijnt...

                        Groeten,
                        Kees