Velda of de Velda (Vilda)

  • sonja neyen
    Message 1 of 4 , Dec 28, 2008
      Goede Middag,
      Is er iemand die de naam Velda of de Velda in zijn bestand heeft zitten?
      afkomstig Leeuwarden
      vr.gr Sonja Neyen

    • Johannes Zwart
      Message 2 of 4 , Dec 28, 2008
        Hallo Sonja, dit zijn de velda's die ik heb, groetjes johan zwart

        Parenteel van Elisabeth Velda
        1 Elisabeth Velda is geboren in 1890. Elisabeth trouwde, 25 of 26 jaar oud, op zaterdag 5 augustus 1916 in Leeuwarden met Engbert Jeeninga, 21 jaar oud. Engbert is geboren op donderdag 17 januari 1895 in Opsterland, zoon van Harmen Jeninga en Trijntje Tjerks Elzinga.
        Kinderen van Elisabeth en Engbert:
        1 Harmen Jeeninga. Volgt 2.
        2 Henk Jeeninga, geboren in 1921. Volgt 3.

        2 Harmen Jeeninga, zoon van Engbert Jeeninga en Elisabeth Velda (zie 1). Harmen trouwde met S. Kooistra.
        Kinderen van Harmen en S.:
        1 Bert Jeeninga. Volgt 4.
        2 Lucie Jeeninga.

        3 Henk Jeeninga is geboren in 1921, zoon van Engbert Jeeninga en Elisabeth Velda (zie 1). Henk is overleden op vrijdag 28 januari 1983, 61 of 62 jaar oud. Henk trouwde met Alie.
        Kinderen van Henk en Alie:
        1 Ellen Jeeninga.
        2 Riank Jeeninga.
        Message 3 of 4 , Dec 30, 2008
          Bedankt voor je info.
          Eigenlijk zoek ik nog iets verder in de tijd terug
          maar toch bedankt misschien dat ze straks aansluiten
          groeten Sonja

          Is er iemand die de naam Velda of de Velda in zijn bestand heeft zitten?
          afkomstig Leeuwarden
          vr.gr Sonja Neyen

          8:49 PM
        • jurjen1968
          Message 4 of 4 , Dec 31, 2008
            Sonja,

            Kijk eens op de site van Marten Haijema, zijn vrouw was een Velda,
            http://www.geocities.com/gelske.geo/

            Met vriendelijke groeten,

            Jurjen Grijpstra.

            --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "sonja neyen"