fam van hul

  • Marian
    Message 1 of 3 , Dec 2, 2008
      Weet iemand of daar een stamboom van bestaat?
      Groeten Marian

    • johanpetermels
      Message 2 of 3 , Dec 2, 2008
        Als ik op Google zoek met de volgende term, hul genealogie , kom ik
        onder andere de volgende tegen.
        http://meijberg.net/familie/familygroup.php?familyID=F114&tree=Meijberg

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Marian" <trampelmoes@...>
        wrote:

        > Weet iemand of daar een stamboom van bestaat?
        > Groeten Marian

      • Marian
        Message 3 of 3 , Dec 2, 2008
          Bedankt voor het meedenken
          Ik heb meteen een mail gestuurd naar hun
          Liefs Marian