RE: [Friesland-genealogy] Nu een positief bericht.

  • Karel van der Wal
    Message 1 of 6 , Dec 1, 2008
      Ja Cor, je hebben mij medegedeeld dat ze het bij de abuse afdeling van KPN
      niet konden oplossen en ze de klacht hebben/hadden door verwezen naar een
      speciale tweede afdeling. Van die afdeling heb ik niets gezien maar ik had
      wel door gegeven dat het planet/wxs/hetnet/ etc. betrof. Volgens mij ontvang
      ik ook nu alle berichten weer.

      Gegroet en veel succes

      Karel

      Message 2 of 6 , Dec 1, 2008
        Karel;
        ''Folle tank!!'',
        het lijkt nu weer normaal!
        groetsjes
        Appy.

        Message 3 of 6 , Dec 1, 2008
          Hé Cor, het moest zijn “ze” inplaats “je” , jij had er toch niets mee te
          maken J ? hoewel ? was je niet een oud werknemer van deze grote BV vroeger
          (geintje)

          Karel

          Message 4 of 6 , Dec 1, 2008
            Ja Karel,

            klopt, maar sinds ik er weg ben is het een rommeltje geworden.!!!

            De overgang van mijn ADSL internet en bellen via KPN naar
            internetplus bellen (internet en bellen via 1 router) via KPN
            is zonder hapering verlopen.
            Of ze mij nog herinnerden (zeer onwaarschijnlijk) of ik heb er
            gewoon mazzel mee gehad.
            Telefoon en internet heeft er minder dan 1 uur uit gelegen.
            Als ik dan hoorde van mijn kameraad die bij Orange 3 weken
            geen telefoon had, dan ging het bij mij heel goed.

            Groeten,
            Cor