onderhoud

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 1 , Nov 26, 2008
      In een poging om het versturen van de mails binnen de Friesland-genealogy
      groep uit de problemen te helpen, heb ik gisteren aan 176 leden van deze
      groep een 'reactivation request' laten versturen. Deze 176 leden waren
      binnen de onderhoudsmodule van de groep aangemerkt als 'bouncing'. Dat wil
      zeggen dat Yahoo problemen heeft ondervonden met het versturen naar deze
      adressen. Zolang adressen aangemerkt zijn als 'bouncing' zullen ze geen
      email van de groep ontvangen.

      Als u ook een mail heeft ontvangen met het onderwerp "Please reactivate your
      Yahoo! Groups email address", klik dan op de in de mail genoemde link (deze
      begint met http://groups.yahoo.com/unbounce?adj= en daarna een serie
      cijfers).

      Als u de berichten van de groep op de website leest en ze niet (meer) via de
      mail ontvangt, wilt u dan zelf ook eens naar uw instellingen onder 'My
      account' (linksboven in het scherm) kijken of alles nog klopt. Ik heb
      begrepen dat er mensen via de website
      http://groups.yahoo.com/group/Friesland-genealogy nog actief deelnemen aan
      de groep terwijl het emailadres waarmee ze aangemeld zijn al jaren niet meer
      werkt!

      Andrys Stienstra

      www.andrysstienstra.nl