Voorstellen en zoek

  • sonja neyen
    Message 1 of 1 , Oct 4, 2008
      Hallo Mede Speurders,
      Ik wil mij even voorstellen
      Mijn naam is Sonja Neyen
      en woon in Hoofddorp
      Heb mij sedert een paar dagen aangesloten bij deze groep.

      Ik zoek in Friesland de nakomelingen en ouders van Haebelius Brouwer en
      Antje Pieters
      zoon Pieter was ontvanger generaal van de Rauwerderhem
      Ik heb de namen van zijn kinderen
      Broerius Brouwer, predikant gehuwd Willemina Boonen
      Hebelius BrouwerApotheker te Leeuwarden gehuwd Dieuwke Winsemius
      Catharina Brouwer gehuwd Jan Karel Kutsch
      Jacobus Brouwer , schrijver van een compagnie en lid vroedschap Leeuwarden
      gehuwd E.Tebbitman
      Petrus Brouwer, predikant gehuwd Amelia Johanna Kutsch
      Julia Pyters Brouwer gehuwd met Carolus Kutsch

      Ben op zoek naar de ouders van Uilkje Velda huwde 6-2-1701 Jacobijnerkerk
      met Pyter Menno Heebel ( Brouwer)
      UIlkje is overleden 9-04-1755 Leeuwarden
      zoek ook de ouders van
      Haebele Minnes (Hebelius-of-Hibbe Minne) die de naam Brouwer aan neemt omdat
      waarschijnlijk zijn vader Brouwer was
      geb.ca 1630 huwde 30401667 Palmzondag Antje Pietrs
      gestorven Leeuwarden 9-5-1680
      Zeer erkentelijk als iemand meer info bezit of kan vinden voor mij
      vr.gr
      Sonja Neyen-van den Berg