Re: [Friesland-genealogy] foutje Tresoar?

    Message 1 of 3 , Oct 2, 2008
      Irene,

      De bruidegom zou inderdaad onderstaande kunnen zijn:

      Dopeling: Hendrik, geboren op 31 augustus 1799
      Gedoopt op 12 september 1799 in Makkum
      Kind van Hendrik Duurts en Eelkje Harmens

      Het kan zijn dat de fout in de akte zit, maar het is ook mogelijk dat de fout gemaakt is bij het digitaliseren van de gegevens.
      Het lijkt het meest voor de hand liggend om Tresoar op de hoogte te stellen, zodat men daar één en ander kan nakijken.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven

      Datum : 8 maart 1827, akte nr. 4

    • Irene Visser
      Message 2 of 3 , Oct 2, 2008
        Nynke,

        deze bruidegom moet het ook zijn, dus maar even een mailtje naar Tresoar
        toe, Kunnen zij kijken waar de fout zit.

        groetjes Irene.