vier nieuwe stambomen

  • reinywiersma
    Message 1 of 3 , Oct 2, 2008
      Hallo allemaal, In stilte is lange tijd gewerkt aan een viertal
      stambomen. Hiemstra, Dijkstra, Wiersma (alle drie uit de Noord-oosthoek
      van Friesland) en Post (Noordwest Friesland). Ter kennisname... En
      uiteraard zijn reacties van harte welkom. http://stamboom.villavrij.nl
      <http://stamboom.villavrij.nl>   Groet Reiny Wiersma.

    • J.Woudstra
      Message 2 of 3 , Oct 12, 2008
        Goedemorgen Reiny,
        Ik zag in de kwartierstaat van Mame Hiemstra o.a. Botma, Jantien Nammens en
        Boelema. Meer hierover in mijn boek "Siderius, de familie en het
        Handschrift" waarin een hoofdstuk over de fam. Doma en aanverwanten, zie
        blz.504. Meer over het boek op mijn homepage:
        http://home.hetnet~.nl/~iserman/
        Met vriendelijke groet,
        Joop Woudstra

        Message 3 of 3 , Oct 12, 2008
          Ik zag dat er in mijn homepage-adres een tilde teveel staat achter hetnet.
          Joop