wat mag onderstaand betekenen?

  • irene15121954
    Message 1 of 4 , Sep 23, 2008
      Hallo,

      kwam bij het testamenten etc nakijken, onderstaand tegen,
      want betekent het onderste?

      1835 Sneek, notaris L. J. Huber
      Lastgeving, akte niet aanwezig
      - Grietje Ulbes van Bons te Offingawier, gehuwd met Pieter
      Lieuwes Zondervan; en anderen
      - Oudenet et Fils te Parijs

      Bron:
      Toegangsnr. : 26
      Inventarisnr.: 119030
      Repertoirenr.: 21 d.d. 17 maart 1835

      Laatste update: 4-3-2008

      groetjes Irene.
    • klaaspera
      Message 2 of 4 , Sep 23, 2008
        Hallo Irene,

        De laatste regel: "Oudenet et Fils" is waarschijnlijk de naam van een
        bedrijf in Parijs. Letterlijk staat er : "Oudenet en Zoon (Zonen)".

        Hartelijke groeten,

        Klaas Pera

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "irene15121954"
        <irenejolanda.vandermeulen@...> wrote:

> [...]
        >
        > 1835 Sneek, notaris L. J. Huber
        > Lastgeving, akte niet aanwezig
        > - Grietje Ulbes van Bons te Offingawier, gehuwd met Pieter

      • Irene Visser
        Message 3 of 4 , Sep 23, 2008
          Dag Klaas,

          ik ga eens kijken of ik zoiets vinden kan bij Tresoar.
          Want waren meerdere mensen, dus ben nu erg benieuwd geworden.

          Bedankt Irene.

        • pboltjes@planet.nl
          Message 4 of 4 , Sep 23, 2008
            Hallo Irene,

            Als je googled met Oudenet et Fils Parijs, krijg je 1 vermelding:
            Kamer van Koophandel te Utrecht.

            groeten,

            Piet Boltjes