HOEKSTRA SAAGMANS VAN DER PLOEG

  • skylgerkille
    Message 1 of 2 , Sep 7, 2008
      Ik kreeg van de organisator van het DNA-Wadden- en Frieslandproject,
      deze vraag. Wie kan er antwoord op geven?

      Heb jij ook wat van Franeker in je database ? Ik heb in mijn
      kwartierstaat een Antje Pieters Hoekstra (ong 1745-Lwd 12.9.1801).
      Vermoedelijk zijn haar ouders Pyter Bote Hoekstra (Frk 1718-Lwd 1782) en
      ??Atje Saagmans (ong.1720-Lwd 1801). Op wat losse dingen na, kan ik hier
      weinig van vinden en zeker niet degelijk onderbouwen. Antje was getrouwd
      met Feike Hiddes van der Ploeg, een doopsgezind predikant en frysk
      skiewer. De afgelopen dagen struin ik er het hele internet voor af, maar
      met weinig succes.

      Kees Stada

      kees.stada apestaart home.nl

      (Opm. de prijs voor aanvraag om je verre voorvader met wangslijm te
      bepalen, is nu vrij laag. Ongeveer de helft zoals bij het Nederlands
      project. De dollar is weer aan het stijgen, dus....)

    • skylgerkille
      Message 2 of 2 , Sep 12, 2008
        Beste mensen,
        jammer dat niemand me iets verder kan brengen..
        Bedankt voor het zoeken.

        Kees Stada

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "skylgerkille"