Graftombe

  • Cor
    Message 1 of 36 , Sep 1, 2008
      Hallo allen.
      In de laatste dagen is er een aanvulling geplaatst op
      http://www.graftombe.nl

      Deze is van:
      Terband gem. Heerenveen.
      Dit kerkhof is nu kompleet.

      Met dank aan Wiesje en haar team voor het eerste deel.
      Zelf heb ik het tweede deel verzorgd.

      Gr. van Cor Seinstra
    • piet.boltjes
      Message 36 of 36 , Feb 12, 2013
        Hallo Cor,

        Niet getreurd.

        Zeemansleed werd "slechts" tweede bij de uitreiking van de Jan Kompagnie Prijs en Geschiedenis Online Prijs.

        Volgend jaar nieuwe kansen.

        Graftombe blijft een prachtige web-site.

        Vriendelijke groet,

        Piet Boltjes