Re: stamboom smink

  • johanpetermels
    Message 1 of 3 , Aug 30, 2008
      Beste Johan en alle anderen,

      Met gebruik van de zoekmachine van Tresoar heb ik de ouders gevonden
      van Willempje Arends de vries. Arent Coenes en Geesje Claazen. Maar
      ik wilde wel zeker zijn dat ik het echt goed had. Na vele copieen
      opgevraagd te hebben bij Tresoar, ook deze van het overlijden van
      Hendrik Cornelis Smink.
      Op deze akte staan zijn ouders, deze gegoogled en vond de volgende
      site http://www.sandradevries.com/page/Bonne-de-Vries Zij heeft
      dezelfde gegevens in haar kwartierstaat van Bonne de Vries. Ik ga nu
      nog even heel goed vergelijken en dan bericht ik daar over. Graag
      zou ik in contact komen met Sandra de Vries maar ik kan geen adres
      vinden. Ben jij met haar bekend?

      Groet, Johan

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Johannes Zwart"
      <jzwart@...> wrote:

      > Goedenmorgen Jan, Hinke en Johan
      >
      > De laatste paar jaar heb ik ism Wiecher Ponne regelmatig updates
      van de smink stamboom verzameld en verwerkt, als jullie daar belang
      bij hebben dan kan ik jullie dat wel naar jullie privemail sturen,
      en misschien hebben jullie dan weer updates cq aanvullingen voor
      Wiecher en mij, de ene hand wast de andere toch? groetjes Johannes,
      ps ik heb alleen voorkeur voor rode (Chateau neuf du pape)