Re: Claes Lenses, Appelscha.

  • Egbert Lantinga
    Message 1 of 2 , Aug 30, 2008
      Beste Tjeerd,
      Het antwoord is nee, want in de Weesboeken heb ik alleen een broer
      Sijbrant Lenses van Lambert Lenses kunnen vinden en hun vader is Lense
      Sijbrants.

      Groet,
      Egbert

      > In een boek over de geschiedenis van Appelscha van Gerke P. Mulder
      staan o.a. de Stemkohieren van 1640. Op no. 14 wordt daar een Lammert
      Lenses als eigenaar vermeld (met gebruiker Carste Thonis).
      M'n vraag is of genoemde Claes Lenses een broer kan zijn van Lammert
      Lenses?