Evert Jentjes (Hania)

  • Tony Hofstee
    Message 1 of 1 , Aug 29 9:33 AM
      Wie kan mij meer vertellen over Evert Jentjes (Hania). Hij trouwde
      in okotber 1721 te Wirdum met Trijntje Baukes. Ik weet van drie
      kinderen - Jentje Wirdum 7-6-1722; Bauke Wirdum 23-7-1723 en Trijntje
      geb. Wirdum juli 1726, ged. Jorwerd op belijdenis
      14-5-1786. Trijntje trouwde Beers 21-12-1755 met Willem Haijes
      (Grouwstra). Was Evert Jentjes meermaals getrouwd? Was hij een
      nakomeling van de Evert Jentjes die in 1640 op Haniastate
      woondde? Thanks. Tony
      A. Hofstee, St. Thomas, ON, Canada