No messages

  • exdutchy
    Message 1 of 1 , Aug 29, 2008
      In de laatste tijd krijg ik grot hiaten in de ontvangst van de
      boodschappen. Ik heb Andrys geschreven en Nienke antwoordde dat ze
      niet wist waarom ik de messages niet ontving. Dit is nu 3x gebeurd in
      de laatste weken sinds Mei. Het zegt dat er een soft bounce is maar
      wat betekent dat en wat kan ik eraan doen om de berichten elke dag
      door te krijgen. Hulp gevraagd!
      Groeten van Catherine in Sandy, UT