intresting site in Australia

  • Yvonna Both
    Message 1 of 4 , Aug 28, 2008
      http://www.naa.gov.au/collection/recordsearch.aspx

      Ik heb deze site vandaag ontvangen,mischien is er iemand in deze group waar
      het nuttig voor kan zijn.

      Yvonna Both

      Canada

    • dirkjeweisznauta
      Message 2 of 4 , Aug 28, 2008
        Hoi Yvonna,

        Dank je wel. Deze site leverde mij info op over onze Australische
        familie. Met deze gegevens waren we in staat om weer kontakt met ze
        te leggen. Geweldig.

        groet, Dirkje

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Yvonna Both"
        <pyboth@...> wrote:

        > http://www.naa.gov.au/collection/recordsearch.aspx
        >
        > Ik heb deze site vandaag ontvangen,mischien is er iemand in deze
> [...]
      • Yvonna Both
        Message 3 of 4 , Aug 28, 2008
          Hallo Dirkje

          Krijg jij ook mail van Zuid Holland group? in het geval van niet zie het
          volgende dat kwam van Esther in mijn mail

          (Een jaar of twee geleden (denk ik) vond ik een oom van mijn moeder met zijn

          vrouw en dochter op deze site:
          Binnen een paar weken, kreeg ik een dikke envelop in de brievenbus met van
          allerlei immigratie informatie over deze mensen, inclusief copietjes van hun

          pasfoto's!)

          Good Luck

          Yvonna Both-Brusik

        • W.Weisz
          Message 4 of 4 , Aug 29, 2008
            Hallo Yvonna

            Nee, dat niet, maar ze konden me direkt aan een kontakt helpen en de rest wordt dus toegestuurd.
            Echt super.
            Bedankt dus voor de link.

            groet, Dirkje

> [...]

            > Dank je wel. Deze site leverde mij info op over onze Australische
            > familie. Met deze gegevens waren we in staat om weer kontakt met ze

            Yvonna Both-Brusik