DE VRIES X YPMA

  • Bernarda Kragten
    Message 1 of 1 , Jan 13, 2000
      Maandag jl. stelde ik een vraag over het huwelijk van Liebbe Jacobs
      de Vries en Aaltje Reinders Ypma in de gemeente Tietjerksteradeel.
      Gelukkig heb ik deze gegevens nu ontvangen, waarvoor nogmaals mijn
      hartelijke dank.

      De ouders van Jakob de Vries waren Jakob Taekes en Trijntje Alberts,
      huislieden te Kooten, hun overige kinderen waren Ymkje, Antje, Albert
      en Freek.

      De ouders van Aaltje Ypma waren Reinder Ypes, timmerman en Geeske
      Gossens, hun overige kinderen waren Ype, Gosse en Deuke.

      Graag zou ik mijn gegevens verder willen aanvullen en / of gegevens
      uitwisselen met anderen die ook deze DE VRIES en / of YPMA in hun
      genealogie hebben.

      Met vriendelijke groet,
      Bernarda Kragten.
      bkr@...