RE: [Friesland-genealogy] hulp

  • Fr@ns Krom
    Message 1 of 14 , Aug 1, 2008
      Beste Miep,
      Het antwoord uit de Gelderlandgroep betrof inderdaad alleen Duitse links.
      In een eerdere mail schreef ik al dat je via Yahoogroups je kunt aanmelden voor diverse groepn.
      Mvg.
      Frans

      > Datum: 31/07/08 11:24 PM
      > Van: mah.klercq@...
      > Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      > CC:
      > Onderwerp : RE: [Friesland-genealogy] hulp
      >

      > Hallo Frans,
      >
      > Deze links leiden naar de Duitse sites en niet de Gelderse. Vetgissing?
      >
      > Gr. Miep
      >

      > _____

      Met vriendelijke groet.

      Frans Krom

      Message 2 of 14 , Aug 1, 2008
        Hallo Miep,

        Voor Wijchen zou je bij het archief van Arnhem moeten zijn
        Met vriendelijke groet.

        Frans Krom

      • mah.klercq@casema.nl
        Message 3 of 14 , Aug 2, 2008
          Hallo Frans,

          Ik wil graag nog even terugkomen op mijn oorspronkelijke vraag. Volgens je aanwijzingen heb ik nog zussen en broer gevonden in Amsterdam. Gonda en nog een zus, zijn echter geboren in Coevorden. Ze zijn dus kennelijk daar naar toe verhuisd. De overlijdensdata van haar ouders kan ik nergens vinden vandaar mijn vraag of er een link kan zijn tussen de gevonden overlijdens in Friesland en Jan Wijnkoop, haar vader.
          In Amsterdam kan ik ook geen geboortedatum of huwelijk vinden- digitaal- van haar ouders. Gezien de verschillende plaatsen in Nederland waar ze woonden, zou de vader in ieder geval in Friesland overleden kunnen zijn.
          Dus toch nog graag een hint, cq. hulp.

          Vr. groet, Miep

          _____

          In het archief van Amsterdam kun je 197 hits vinden met de combinatie w*n*op

          https://ngz. <https://ngz.stadsarchief.amsterdam.nl/archieven/archiefbank/indexen/doopregisters/zoek/index.nl.html> stadsarchief.amsterdam.nl/archieven/archiefbank/indexen/doopregisters/zoek/index.nl.html

          Download de gratis SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl> vandaag nog!

        • Fr@ns Krom