Re: [Friesland-genealogy] Re: [Friesland-gen.] Baukje Bouwes Bruinsma en anderen

  • Tony Hofstee
    Message 1 of 2 , Jul 31, 2008
      Cor, bedankt voor all de gegevens. Maar nu heb ik een vraag over
      Trijntje Tjerks. Volgens de doopregisters van Hempens was er een
      Trijntje gedoopt op 3-4-1741 maar als dochter van Tjerk Oeges en
      Ytske Sydses. Trijntje's eerste dochter was Ytske genoemd. Het is
      heel waarschijnlijk dat de ouders van Geert Pieters Pieter en Lijske
      waren. Tweede dochter van Geert en Trijntje was een Elisabeth. Weet
      iemand iets meer over deze familie?

      En weet iemand iets over de voorouders van Baukje Bouwes Bruinsma,
      overleden 1801, misschien te Wommels?

      Thanks. Tony