Welke Zwerver in de Indische Navorscher

  • F. Zwerver
    Message 1 of 2 , Jul 1, 2008
      Beste medespeurders,

      Wie bezit of heeft toegang tot De Indische Navorscher (oud) jaargang 6 blz 59.
      Daar staat een Zwerver genoemd. Als dit Pieter Cornelis Zwerver is, geb. 20-11-1883 te Nieuwer-Amstel,ben ik geinteresseerd in de vermelde gegevens.
      Bij voorbaat dank,

      Frans

    • Nanny Verheijen
      Message 2 of 2 , Jul 2, 2008
        Beste Frans,

> [...]
        > Daar staat een Zwerver genoemd. Als dit Pieter Cornelis Zwerver is, geb. 20-11-1883 te Nieuwer-Amstel,ben ik geinteresseerd in de vermelde gegevens.

        Op de CD van de Indische Genealogische Vereniging staat deze uitgave. De betreffende
        Zwerver is Gerrit Jacob uit Smallingerland, op 34-jarige leeftijd overleden in het Mil. Hospitaal
        Weltevreden op 26 juli 1854.

        Op de DVD met de Indische Almanak staat wel een flink aantal vermeldingen over Pieter
        Cornelis Zwerver. Om de lengte van het bericht hier te beperken stuur je die gegevens per
        privémail toe.

        Met vriendelijke groet,
        Nanny

        --
        Nanny Verheijen - verheijen @ flover.nl (spaties verwijderen)
        families Verheijen - Van Ewijk - Van der Vat - Albering - Flohr - Van