+ overlijdensberichten Friezen buiten Friesland/death announcements Frisians outside Friesland

  • Ingrid Stokreef
    Message 1 of 1 , Jun 29, 2008
      Beste mensen,

      Onderstaande overlijdensadvertenties trof ik aan in het huis-aan-huis blad De Noordoostpolder. Het betreft geboren Friezen.
      Gratis scans zijn te bestellen via ingridstokreef@.... Graag met vermelding van naam en publicatiedatum.

      The announcements mentioned below I've read in the local weekly Noordoostpolder. It concerns born Frisians.
      If you are interested, you can order a free scan by sending an e-mail to ingridstokreef@.... Please mention the name of the local weekly and date of publication.

      Schat, Jetze, geb. Oude Bildtdijk 05-03-1925, overl. Emmeloord 18-06-2008, ev. T. de Vries (NOP 24-06-2008)

      Houkema, Pieter, geb. Ureterp 25-01-1930, overl. Zwolle 19-06-2008, ev. Anna Pultrum (NOP 26-06-2008)

      Meer overlijdensadvertenties uit m.n. huis-aan-huis bladen zijn te vinden op Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl

      More announcements, especially from local weekly's, are to be found at Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl

      Met vriendelijke groet/kind regards,
      Ingrid Stokreef