digist 537 bericht nr 5: Spandouw

  • Jean Riemersma
    Message 1 of 1 , Mar 5, 2001
      t.a.v Greet Spandaw

      Hallo Greet,

      In mijn familiestamboom van de Riemersma's zit ook een familie Spandouw:

      Pieter Karels Spandouw, zoon van Karel Bernardus Spandouw en Ynske Jans.
      Pieter Karels geboren 11-5-1801 in Langeweer, schippersgezel en wonende
      te Jaskerhuizen.
      Hij huwde op 23-4-1826 in Bolsward (akte 7) met
      Jeltje Klazes Riemersma, geb 8-5-1803 te Bolsward, overleden 23-6-1848
      te Veenhuizen.
      kind: Pietje Pieters Spandouw, geb. 12-2-1827 Bolsward, overl 4-7-1847
      Bolsward.
      Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
      Groeten, Jean Riemersma.