namen per regio

  • Kor Hylkema
    Message 1 of 1 , Jan 9, 2000
      Hallo,

      In de nieuwe telefoongids van de Gouden Gids/VNU kun je per regio op naam
      zoeken. Wanneer ik HYLKEMA en FRYSLAN invoer krijg ik alle Hylkema's die in
      deze regio met hun telefoonummer in de gids staan.

      Misschien handig?

      Deze e-mail is verzonden door Kor Hylkema/Persbureau Fryslan. Lees evenals
      bijna tweeduizend anderen ons maandelijkse e-zine 'Nijs �t Frysl�n'. Meer
      informatie en opgave op onze website: http://www.fryslan.org Let op, nieuw
      e-mail adres: k.w.hylkema@...