Re: Wie zijn de juiste ouders?

  • elly tendam
    Message 1 of 4 , Jun 12, 2008
      Hallo Margreet en misschien andere geinteresseerden

      Je had gelijk, onderstaande message kreeg ik vanmorgen
      terug van Tresoar.

      Groeten
      Elly Tendam

      Geachte mevrouw Tendam-Koomen,

      Hartelijk dank voor uw mail. Ik heb de akten
      nagekeken. In de
      overlijdensakte zitten twee fouten nl. het patroniem
      van de vader moet zijn Ypes
      i.p.v. Foppes en bij de daar vermelde moeder moet het
      patroniem Hatses
      i.p.v. Watses zijn. Vermoedelijk is er bij het
      opmaken van de
      overlijdensakte een fout gemaakt bij de naam van de
      moeder, want zowel in de
      huwelijksakte zelf als in de huwelijkse bijlage wordt
      als naam van de
      moeder Sophia Paulus Bijlsma gegeven. Misschien dat
      de getuigen die
      aangift van het overlijden deden, een vergissing
      hebben gemaakt. Overigens
      komen dit soort zaken wel vaker voor.

      Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

      Met vriendelijke groet,

      Johan Steendam, coördinator nadere ontsluiting Tresoar

      Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

      http://www.flickr.com/gift/