Fam. Molenaar uit Workum

  • elly tendam
    Message 1 of 1 , Jun 10, 2008
      In mijn parenteel komen de gebroeders Durk Karstes
      Molenaar en Gerrit Karstes Molenaar voor. Hun ouders
      waren Karst Durks Molenaar, geb. ca. 1745 en overl. op
      7 juni 1813 in Workum. Hij was gehuwd met Antje
      Gerrits op 12 mei 1782. Hun kinderen zijn;
      1.Durk Karstes Molenaar, geb. 1783
      2.Gerrit Karstes Molenaar, geb. 1786
      3.Iekje Molenaar, geb. 1788
      4.zoon Molenaar, geb. 1792

      Heeft iemand meer informatie over deze mensen en hun
      voorgeslacht?

      Bij voorbaat dank,
      Elly Tendam-Koomen

      Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

      http://www.flickr.com/gift/