sjoerd gepkes

  • ken veldhuis
    Message 1 of 4 , Jun 8, 2008
      Hallo Margreet,

      Bedankt voor je hulp. De doop van Mincke/Hinke/Rinske had ik al gevonden, alhoewel ik het niet helemaal vertrouwde, maar verder niets. Dus, dankzij de group, weer een laagje verder.

      vr groet uit Canada,
      Keimpe

    • ken veldhuis
      Message 2 of 4 , Jul 8, 2008
        Hallo Margreet,

        Bedankt voor je reactie. Ouders Minke had ik gevonden, maar zoals je zegt, de vernoeming niet altijd helemaal in het formule past, zullen dat inderdaad haar ouders moeten zijn.

        Ouders Akke had ik niet gevonden. Het blijkt dat je soms de naam precies moet schrijven zoals uit de akte getransscribeerd - anders vind je hem niet/nooit. Vind ik al vreemd  wanneer er dan wel de standaard spelling bij staat.

        met vr groet,
         Keimpe