Cornelis Reynders

  • jootjevught
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2008
      Goedemiddag!
      Zou iemand bij gelegenheid voor mij de overlijdensakte (nr. 605) van
      Cornelis Reynders, overleden te Leeuwarden op 5 november 1877 kunnen
      lichten? Ik zou graag willen weten wie zijn ouders waren, wat zijn
      beroep was en waar (en eventueel wanneer) hij geboren werd. Bij
      voorbaat mijn hartelijke dank en graag tot wederdienst bereid! Beste
      groeten, Hans Ouwehand.