Re: Hendrik Joukema overl. Canada

  • Klaas Bylsma
    Message 1 of 3 , May 7, 2008
      Hoi Hinke!

      Ik hoop dat het je goed voldoet in Canada!

      Voor alles wat betreft geboorten, huwelijken, overl., enz., van mensen
      van nederlandse afkomst in Canada en Amerika, ga naar de
      volgende 'Vital Statistics' in de Windmill Herald:
      http://www.godutch.com/newspaper/familypage/

      Klaas Bylsma
      Website at: http://kbylsma.bravehost.com/

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Hinke <wouwes@...> wrote:

      > Voor de belangestellende(n) uit de Guelph Tribune van 6 mei 2008,
      >
      > Hendrik Joukema, 96 jaar, overl. 26 april, wednr. van Griet, vader en
      > pake van ... een aantal voornamen van kinderen genoemd.
      >
      > Mocht iemand belangstelling voor deze advertentie hebben dan kan ik
      hem
      > volgende week sturen en of scannen.
      >
      > Groet, Hinke Woudt-Westra
      > Guelph Ont. Canada en vanaf zaterdag weer thús yn Fryslân.

    • Hinke
      Message 2 of 3 , May 7, 2008
        Hoi Klaas,

        Ja prima hoor in Canada!!:-) En de Windmill, die kende ik uiteraard maar
        wist niet dat die de gegevens online had, misschien ook weer handig voor
        de andere leden om te weten.

        groet, Hinke.