Hendrik Joukema overl. Canada

  • Hinke
    Message 1 of 3 , May 6, 2008
      Voor de belangestellende(n) uit de Guelph Tribune van 6 mei 2008,

      Hendrik Joukema, 96 jaar, overl. 26 april, wednr. van Griet, vader en
      pake van ... een aantal voornamen van kinderen genoemd.

      Mocht iemand belangstelling voor deze advertentie hebben dan kan ik hem
      volgende week sturen en of scannen.

      Groet, Hinke Woudt-Westra
      Guelph Ont. Canada en vanaf zaterdag weer thús yn Fryslân.
    • Klaas Bylsma
      Message 2 of 3 , May 7, 2008
        Hoi Hinke!

        Ik hoop dat het je goed voldoet in Canada!

        Voor alles wat betreft geboorten, huwelijken, overl., enz., van mensen
        van nederlandse afkomst in Canada en Amerika, ga naar de
        volgende 'Vital Statistics' in de Windmill Herald:
        http://www.godutch.com/newspaper/familypage/

        Klaas Bylsma
        Website at: http://kbylsma.bravehost.com/

        Message 3 of 3 , May 7, 2008
          Hoi Klaas,

          Ja prima hoor in Canada!!:-) En de Windmill, die kende ik uiteraard maar
          wist niet dat die de gegevens online had, misschien ook weer handig voor
          de andere leden om te weten.

          groet, Hinke.