Re: [Friesland-genealogy] informatie over de hooge-lodewijks-schipper-berkenbosch-landkroon

  • Luut Vlastra
    Message 1 of 6 , May 2, 2008
      Beste Hendrika,

      Ik heb gezocht in het www.gemeentearchiefdenhaag.nl der virtuele studiezaal, naar aanleiding van jouw opmerking over de kinderen geboren in Den Haag.
      Nu zijn die geboorten (nog) niet openbaar, maar ik vind wel een huwelijk (24 december 1924) van Hendrik Antonie de Hooge oud 22 jaar geboren te Rotterdam beroep metaaldraaier, zoon van Hendrik de Hooge en Antonia van Vliet (gescheiden) alleen de echtgenote klopt niet.
      Wat je ook zou kunnen doen als hij in Den Haag heeft gewoond een persoonkaart van hem opvragen, daarop staat waar hij heeft gewoond, zijn ouders, zijn echtgenote en zijn kinderen met hun geboortedatum.

      Succes
      Luut Vlastra