Re: Geboortelepel 1746

  • Hessel de Walle
    Message 1 of 4 , Apr 30, 2008
      L.S.

      En dan nog dit:

      De voorstelling die hieronder wordt omschreven als een vrouw met een
      kind en nog een kind op de arm stelt zeker geen vroedvrouw met
      Goijkjen op de arm voor; het is een symbolische voorstelling van
      Charitas oftewel De Liefde. Zie hiervoor:

      http://members.home.nl/jan.schipper/liefde/liefde.htm

      Als men een afbeelding of beschrijving van het merk heeft wil ik met
      genoegen proberen te achterhalen wie de zilversmid is.

      Met vriendelijke groet,

      Jan Schipper.

      Hessel de Walle

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Hessel de Walle"