Re: [Friesland-genealogy] Ozinga

  • J W Draijer
    Message 1 of 4 , Mar 1, 2001
      Roelof,

      hartelijk bedankt voor je reactie. Tijdens mijn speurtocht je naam al vele malen tegengekomen. Ik meen vooral in verband met de naam de Boer zoals Akke Raukes en Anna Akke. Ik vermoed dat de families lang in dezelfde omgeving hebben gewoond. Heb je eventueel ook informatie over Hendrina Douwes de Boer omg. Wyckel/Koudum?

    • rschuite@capgemini.nl
      Message 2 of 4 , Mar 3, 2001
        Roelof
        Is de genoemde Antje Symons Baarda een zuster van:
        Pieter Sijmons Baarda, die getrouwd is met Antje Meindert de Witte?

        Met vriendelijke groet
        Ronald Schuitemaker

        --- In Friesland-genealogy@y..., "Roelof Varkevisser"