Re: Volkstellingen Friesland

  • tjeabele
    Message 1 of 3 , Jan 8, 2000
      Hallo Yntze,

      uit monumenta Frisica "gids voor genealogisch onderzoek in Friesland.

      Blz.87 "Archieven van besturen 1795-1813.
      Inv. Arch. 8
      Signatuur: BRF.

      119 lijsten van volkstelling Barredeel, Gaasterland en Hennaarderadeel,
      1796.

      BLZ. 124.
      Volkstelling 1829 en 1839 van Leeuwarden

      BLZ 146
      Archief Dokkum inv. no. 1488 volkstelling 1830
      inv. no. 1489 volkstelling 1840

      BLZ. 148
      Archief Kollumerland volkstelling 1830 1840

      Ook in Oost en Westdongeradeel.

      Ik ben benieuwd wat voor stamboom deze meneer Heida maakt! zijn het alle
      nakomelingen van Jan Jeips en Saakje Sipkens of alleen in de manelijke lijn?

      Met vriendelijke groet,

      Tjeabele

      Message 2 of 3 , Jan 9, 2000
        Beste Yntze,

        Heb je hem op het boek over de Heida's gewezen?

        Godwin

        Pijlkruid 14
        7909 HK Hoogeveen
        The Netherlands