Re: [Friesland-genealogy] vernieuwing web-site

  • p.nijholt
    Message 1 of 11 , Apr 2, 2008
      Hallo Fred,
      Ga je gang ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.
      mvg. Peter
      Message 2 of 11 , Apr 2, 2008
        Peter, ik denk dat Fred (en vast wel meer mensen) graag zouden weten
        waar ze jouw website kunnen vinden! :-)

        Groetjes,
        Judith

        Judith Henstra
        genealogie@...
        http://www.henstraweb.com

      • fred nijholt
        Message 3 of 11 , Apr 2, 2008
          Ja misschien was ik niet zo duidelijk met de vraagstelling

          Maar ik zou graag willen weten waar hij staat

          Groet

          fred

          genealogie@... <mailto:genealogie%40henstraweb.com>
          http://www.henstraweb.com

          On Apr 2, 2008, at 15:30 PM, p.nijholt wrote:

          > Hallo Fred,
          > Ga je gang ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.
          > mvg. Peter

        • Hinke
          Message 4 of 11 , Apr 2, 2008
            Omdat ik ook nog wat Nijholt in mijn bestand heb, heb ik maar even
            gegoogled en ik denk dat dit hem is.

            http://members.home.nl/p.nijholt/

            Zo ja, dan heeft Peter gezamelijke voorouders met mijn man.

            groet, Hinke Woudt-Westra.

            Message 5 of 11 , Apr 4, 2008
              Judith, nog mijn dank voor je bericht. Mijn fout heb ik inmiddels hersteld.mvg. Peter Nijholt
> [...]

              On Apr 2, 2008, at 15:30 PM, p.nijholt wrote:

              > Hallo Fred,
              > Ga je gang ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.

            • Olaf Duits
              Message 6 of 11 , Apr 4, 2008
                Peter,

                Waar dan? Want ik zie nog steeds het adres van jouw website nergens?

                Alvast bedankt!

                Met vriendelijke groet,

                Olaf Duits
                www.stambomen.net
                www.mbpc.nl
                www.itbay.nl

> [...]

                On Apr 2, 2008, at 15:30 PM, p.nijholt wrote:

                > Hallo Fred,
                > Ga je gang ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.

              • irene15121954
                Message 7 of 11 , Apr 4, 2008
                  Ik heb hem volgens mij gister voorbij zien komen.

                  gr. Irene,

                • reyacta
                  Message 8 of 11 , Apr 4, 2008
                    Het is ook wat verwarrend.
                    Peter had een nieuw eenzelfde bericht gemaakt met de nieuwe titel
                    "verniewde website".

                    en daaronder:
                    > Dit bericht verzond ik echter zonder vermelding van de URL.

                    > Die luidt "members.home.nl/p.nijholt"

                    > Groet van Peter.

                    Hinke had hem ook al voor ons opgegoogled.
                    die berichten heten RE: Nijholt vernieuwing website.

                    mvg margreet

                    --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "irene15121954"
                    <irenejolanda.vandermeulen@...> wrote:

                    > Ik heb hem volgens mij gister voorbij zien komen.
                    >
                    > gr. Irene,

                  • Olaf Duits
                    Message 9 of 11 , Apr 4, 2008
                      OK, nu is het duidelijk. Bedankt!