RE: [Friesland-genealogy] Fw: De nieuwe Aldfaer is daer

  • Herman van der Woude
    Message 1 of 5 , Mar 30, 2008
      Hallo Irene, Cor en alle anderen,

      Er is geen enkele reden voor bangmakerij. Er is namelijk niets, ik herhaal
      niets mis met de nieuwe versie 4.0 van Aldfaer. Voor wie desondanks bang is
      voor 'iets" kan overwegen om een kopie van de map waarin nu de
      stamboomgegevens staan die door Aldfaer 3.5.3 waren aangemaakt, weg te
      zetten. Zo gaat ook niets verloren. Wat je ook moet/kunt doen voordat je de
      nieuwe versie installeert is betandscontrole toepassen met versie 3.5.3 en
      dat moet/kun je nogmaals doen na de installatie van versie 4.0.

      Maar nogmaals, er is niets mis met de nieuwe versie van Aldfaer. Geen enkel
      genealogieprogramma is trouwens 'onfeilbaar', ze hebben allemaal wel
      'ingebakken foutjes' en dat geldt natuurlijk ook voor Aldfaer. Dat betekent
      nog steeds niet dat de gebruiker rampen tegemoet gaat bij de installatie van
      de nieuwe versie van Aldfaer.

      Voor de rest zie ik niet helemaal wat dit met genealogie in Friesland te
      maken heeft en ik stel ook voor daar naar terug te keren.

      Met vriendelijke groet,
      Herman van der Woude.

      Message 2 of 5 , Mar 30, 2008
        Ja goeie vraag:

        Wat heeft een genealogieprogramma met genealogie te maken ??

        Cor