Kamp - Schoot

  • Annemarth Sterringa
    Message 1 of 2 , Mar 4, 2008
      Hallo medespeurders,

      Heeft iemand enig idee waar onderstaand bruidspaar gebleven is?
      Zijn ze geëmigreerd?

      Huwelijksakte Harlingen, 1865
      Man : Hendrikus Kamp
      Vrouw : Helena Schoot
      Datum : 18 mei 1865, akte nr. 32
      *
      Geboorteakte Harlingen, 1839
      Aangiftedatum 15 juni 1839, blad nr. 81
      Hendrikus Kamp, geboren 15 juni 1839
      Zoon van Hermanus Jans Kamp en Teetske Ottes de Jong
      *
      Geboorteakte Harlingen, 1839
      Aangiftedatum 17 april 1839, blad nr. 53
      Helena Schoot, geboren 16 april 1839
      Dochter van Johannes Schoot en Maria Paulina van der Zee

      Met dank en vriendelijke groet,

      Annemarth Sterringa
    • Annemarth Sterringa
      Message 2 of 2 , Mar 5, 2008
        P.S.
        Bij de sites van Ellis Island en Castle Garden heb ik hen niet kunnen
        vinden.

        Groetjes,
        Annemarth

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Annemarth Sterringa"