Familie Canrinus

  • Maikel Galama
    Message 1 of 8 , Mar 4, 2008
      Hoi Gerard,

      Hendrik Canrinus zijn grafsteen stond (of staat) te Idsegahuizum, hierop de tekst:

      H. Canrinus * 13-04-1859 ? 28-09-1944 e.v.
      G. Boomsma * 28-08-1853 ? 20-07-1930

      Een naastgelegen steen was van Antje H. Canrinus e.v. P.S. Miedema

      Greoetjes, Maikel

      Bovenstaande is een aantwoord op:

      3. Hendrik Canrinus, geboren 13 april 1859 in de gemeente Wonseradeel, zoon
      van Willem Canrinus en Hiltje Karsten. Hij huwde op 15 mei 1886 in de gemeente
      Wonseradeel met:
      Grietje Boomsma, zover ik weet kregen ze 4 kinderen, Antje, Willem, Ale en
      Sybolt Canrinus. De gegevens van Antje, Ale en Sybolt zijn mij bekend, alsmede
      de geboortegegevens van Willem.

    • Maikel Galama
      Message 2 of 8 , Mar 4, 2008
        Hoi Gerard,

        in onderstaand bericht staan enkele foutjes, waarschijnlijk doorzie jij dat wel.
        Maar toch, er zijn misschien ook lezers die het niet begrijpen, vandaar het volgende:

        De vraagtekens dienen gelezen te worden als een overlijdensteken, zo waren ze
        in ieder geval verstuurd!
        En aantwoord met dubbel a mz antwoord met enkel a.

        Groetjes, Maikel

        Bovenstaand is een bericht n.a.v.:

      • Gerard de Jong
        Message 3 of 8 , Mar 5, 2008
          Hoi Maikel,

          Bedankt voor je reaktie.
          Hier kan ik weer verder mee, hartelijk dank.

          Ik denk dat de graven er niet meer zijn, kan ze namenlijk niet op graftombe meer vinden.
          Maar weet nu in ieder geval dat ze daar begraven hebben gelegen.

          M.vr.gr.
          Gerard

          Message 4 of 8 , Mar 5, 2008
            Beste Maikel,

            Was het even vergeten te vragen.
            Heb jij misschien ook een foto van deze graven?
            En de gegevens van het graf van Antje Miedema-Canrinus?

            Alvast bedankt.

              Message 6 of 8 , Mar 6, 2008
                Hoi Gerard,

                de foto van de grafsteen van Sybolt Canrinus kun je bij

                http://www.graftombe.nl/

                opvragen. De andere foto, die van het graf van Hendrik Canrinus en de
                naastgelegen Antje H. Canrinus zal ik voor je inscannen en je toesturen
                zodra je mij je e-mail adres hebt laten weten.

                Groetjes, Maikel

                ANTWOORD OP:

                Message 7 of 8 , Mar 9, 2008
                  Hoi Maikel,

                  Heel hartelijk dank voor je reaktie.
                  De foto van het graf van Sybolt heb ik ontvangen van Willem.

                  Mijn emailadres is dejonggerard@....

                  Alvast heel erg bedankt.

                  Groeten,