Alida Stammers

  • yvon kuiper
    Message 1 of 8 , Feb 27, 2008
      Hallo Cor,Annemarth en Anton,

      Bedankt voor jullie reacties op mijn vragen.
      Ik dacht al wel dat ik in de DTB boeken niet veel meer zou vinden.
      Bezit veel acte's uit Friesland,stamboom van Moederskant,
      een Steringa,maar nu ben ik met mijn vaders kant bezig.
      Deze personen komen uit Brabant Den Haag en o.a.Arnhem.
      Tot mijn verbazing kom ik,nu ik in 1700 ben aangeland weer
      in Friesland terecht.
      Alida is in Den Haag overleden en die acte bezit ik.
      Ikzal nogeens met diverse spellingen zoeken en ook het CBG
      raadplegen,Leeuwarden.
      Geboorte en Huwlijk van Alida moet en wil ik vinden.

      Groetjes Yvon