Brieven als genealogische bron

  • A.G Musquetier
    Message 1 of 3 , Feb 25, 2008
      Op mijn site bij de toevalsvondsten zoeken in de index (niet met Pico Search)
      met Ctrl F op handgeschreven brief en je zult er honderden tegenkomen misschien zit er iets voor je bij.

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier

      Op http://altijdstrijdvaardig.nl
      nu 116.500 familienamen met vondsten uit het
      Provinciaal Bestuurlijk Archief (de Staten)