Re: Inwoners van Friens in 1797

  • klaaspera
    Message 1 of 15 , Feb 13, 2008
      Beste Tette,

      Gisteren kon ik op Google ook niets vinden van Tettje Eesges.
      Misschien is haar naam anders gespeld. Een andere verklaring kan zijn,
      dat dit gezin doopsgezind was en die kerk-administratie laat nogal te
      wensen over. Zij lijkt toch de 'missing link' binnen dat gezin te
      zijn. Zodra ik meer weet over haar laat ik het jou even weten. De
      aanhouder wint, moet je maar denken. Jouw aanvullende gegevens zal ik
      verwerken op mijn lijst. Dank je wel.

      Klaas

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "tette65"