Re: [Friesland-genealogy] Re: Jacob Hendriks Hof.

  • Tjeerd Oenema
    Message 1 of 4 , Feb 13, 2008
      Anton,

      Heel erg bedankt voor de gegevens.
      Groetjes,

      Tjeerd Oenema.

      ----- Original Message -----
      From: Anton Musquetier
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, February 13, 2008 6:36 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Jacob Hendriks Hof.

      Hallo Tjeerd Oenema

      Hij was Boer te Steggerda,overleden 16.00 uur Steggerda, Geboren
      Noordwolde en zoon van Hendrik Alberts en Geesjen Jacobs beide
      overleden zijn vrouw woont dan Huis no. 27 Steggerda

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier

      Op http://altijdstrijdvaardig.nl
      nu 116.000 familienamen met vondsten uit het
      Provinciaal Bestuurlijk Archief (de Staten)

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Tjeerd Oenema"
      <tjeerdoenema@...> wrote:

      > Beste medegenealogen,
      >
      > Wie zou voor mij als hij of zij bij Tresoar is, voor mij de
      navolgende overlijdensakte in kunnen zien?
      > Het betreft:
      > Overlijdensakte Weststellingwerf, 1830
      > Aangiftedatum 25 februari 1830, akte nr. 33
      > Jacob Hendriks Hof, overleden 23 februari 1830, man
      > Oud 56 jaar, gehuwd
      > Jacob Hendriks Hof was eerst op 14 juni 1801 te Vinkega gehuwd met
      Eltje Pieters en op 21 september 1825 te Wolvega met Hiltje Jans
      Bosma.