Re: [Friesland-genealogy] Re: Cor Seinstra werkt NIET bij Tresoar

  • Cor
    Message 1 of 1 , Feb 10, 2008
      Hallo Afke.

      Excuses uiteraard aanvaard.
      Jij en daarmee ook Fons zijn niet de eersten die dit dachten.
      Dat jij en anderen dat dachten is niet zo vreemd, inderdaad door
      mijn aktiviteit voor anderen.
      Die gedachten zijn daarom ook niet zo erg hoor, als ik mijn leven
      over zou moeten doen solliciteerde ik daar denkelijk wel.
      Zolang de Belastingdienst maar niet schrijft van :
      U geeft uw inkomen van Tresoar niet op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Dat is er dus niet, de koffieautomaat kost mij alleen maar muntjes .....

      Groeten, Cor Seinstra

      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Fons en Cor Seinstra werkt NIET bij
      Tresoar

      Hallo Cor,

      Hierbij mijn oprechte excuses dat ik meende dat je werkte bij Tresoar.
      Ik denk dat het komt,doordat je zovele mensen in de groep linken
      geeft en aktes nakijkt en heb ik als muts mijn conclusies daaruit
      getrokken. Het zal niet weer voorkomen.

      Hartelijke groet,
      Afke Aardema

      > Hallo Afke, Fons en andere lezers.