Re: [Friesland-genealogy] veronderstelde spam / supposed spam

  • A.G Musquetier
    Message 1 of 4 , Feb 5, 2008
      Nynke van den Hooven.

      Bedankt

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier

      Op http://altijdstrijdvaardig.nl
      nu 115.500 familienamen met toevallige vondsten
      ook wil ik voor u copieen maken van stukken uit de archieven in Friesland.
      Message 2 of 4 , Feb 5, 2008
        Hai Nynke,

        dank je Nynke, vond het al erg vreemd, want meende toch dat ik ze al door had zien komen.

        groetjes Irene.

        To: Friesland-genealogy@yahoogroups.comFrom: nynkevandenhooven@...: Tue, 5 Feb 2008 18:22:29 +0100Subject: [Friesland-genealogy] veronderstelde spam / supposed spam

        Lijstgenoten, list members,Een aantal berichten is in de afgelopen dagen aangemerkt als spam en ter goedkeuring naar de moderatoren verzonden. Aangezien deze af en toe nog andere bezigheden hebben behalve modereren :-), stuur ik zo dadelijk de betreffende berichten in één keer door naar de groep.The last couple of days a number of messages has been labelled as spam and was sent to the moderators for approval. But sometimes the moderator have other business than moderating :-), so in a minute I will send those messages to the group in one batch.Met vriendelijke groet / Kind regards,Nynke van den Hooven.[Non-text portions of this message have been removed]

      • reyacta
        Message 3 of 4 , Feb 7, 2008
          Eventjes zeuren en zaniken,

          Is het misschien mogelijk dat dit soort berichten op persoonlijke
          titel geplaatst wordt,
          zonder het e-e-u-w-i-g-e onderschrift waarin a-l-t-i-j-d m-a-a-r
          w-e-e-r reclame gemaakt wordt?

          Ik heb het er maar eens af geknipt. Ziet dat er niet prachtig uit zo?

          margreet

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "A.G Musquetier"