Re: Puis in Friesland

  • terschellingpaal8
    Message 1 of 6 , Feb 5, 2008
      Dag Egbert,
      Je hebt volkomen gelijk: een deel van de gegevens over het geslacht
      Puis op de DVD gaat ook over de Friese periode.
      Ik ben daar gisteren wat vluchtig overheen gestapt en dat geeft
      onvoldoende aandacht aan het vele werk wat Klaas Kruithof heeft
      verricht in al die jaren.
      Omdat deze gegevens mij bekend waren, heb ik gisteren op het forum naar
      andere informatie gevraagd.

      En ik dank je wederom voor je waardevolle tips: ditmaal over de
      Speciekohieren en de Nedergerechten, al zal het nog wel even duren voor
      ik daar aan toe ben.

      En stilletjes hoop ik toch nog een paar antwoorden via het forum te
      mogen ontvangen.

      Met vriendelijke groet,
      Wolter

      -- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "tabepap"