Re: Dantumadeel: DE VRIES

  • Bernarda Kragten
    Message 1 of 1 , Jan 6, 2000
      Hallo allemaal,
      Op 26 december 1999 heb ik een e-mail van Hessel de Vries beantwoord.
      Het was een zeer persoonlijk bericht, dat - naar nu achteraf blijkt -
      naar de hele Friesland-lijst is gestuurd. Dit was niet mijn bedoeling
      en ik vind het vervelend dat dit is gebeurd. Mijn excuses hiervoor.
      Met vriendelijke groet,
      Bernarda Kragten.